26.3.07

Doe de Quad



Gisterenmiddag is het uiteindelijk een fikse strandwandeling geworden. De neus ingesmeerd met factor tien, stappen en maar mensjes kijken. Zalig!!! Vandaag zijn we voor de quads gegaan. Ik wilde absoluut eens iets van het land zien en hoe kan je dat beter dan op een brommertje met vier wielen. Ik moet wel toegeven dat het de eerste keer is dat ik met zo’n ding rondsnor. Daardoor was de start eerder aan de valse kant. Bij de eerste keer gas geven ging ik onmiddellijk het decor in. Zonde voor de quad en het decor. Met mij is alles wel ok!

Vanavond wordt het hier big party! En dat ze big zal zijn, kan ik je nu al verzekeren. Het is de laatste avond. Het zware geschut zal dus worden boven gehaald. Zo krijgen we nog een optreden van Katérine en ik zorg voor de opwarming voor het optreden. Niet met een of andere sensuele buikdans, maar dj-gewijs met leuke plaatjes. Zo meteen ga ik eens mijn platen uitzoeken. Katérine vertelde me dat ze gek is van Mason en “Perfect”. Dat wordt dus de eerste plaat.
Oei oei oei… de platen zullen nog even moeten wachten. Zie net dat ze hier pannenkoeken serveren. Lekker lekker lekker…

Benjamien

Geen opmerkingen: