3.4.07

Shoppen en vliegen



Met de ganse groep trokken we tijdens onze laatste uurtjes op het Spaanse vasteland naar Malaga.
De kathedraal stond ons al op te wachten.
Toch koos de meerderheid voor een rustig namiddagje terrassen en shoppen.
De oogst was er dan ook naar.
Broeken, hemden, rokjes, brillen,...
Kate Ryan kocht zelfs 7(!!!!) petjes op twee uur tijd.


Dan ging het richting luchthaven.
De anders zo rustige Malaga airport werd ingenomen door onze uitbundige groep.
We gaan ze missen.
Het was een helse maar prachtige reis.
Natuurlijk sloten we de reis af in Zaventem met het traditionele groepsportret.
Mailadressen en gsm-nummers werden uitgewisseld.
Wees maar zeker dat hier nog enkele mooie vriendschappen uit voortkomen.

People we love you, thanks for the trip!

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Het was een superfantastische reis!
Donna, jetair (Martinneke)... bedankt voor alles!
Het is een reis om nooit meer te vergeten!

Anoniem zei

ik moet daar eigenlijk niets meer aan toevoegen, behalve... volgend jaar opnieuw? Zelfde bende, zelfde datum, zelfde plaats, volledig gratis?;) 't Was super! Ik mis vooral de Juan:D

Anoniem zei

Jaja, het was echt een superreis! Eentje om te koesteren!
En voor mag er ook gerust een vervolg van komen...
Groetjes aan iedereen die mee was!

Anoniem zei

Reünie? Met cava van de donna?;) Ik ben voorstander!

Anoniem zei

Echt super was het, bedankt Martineke en alle mensen van Donna.
Groetjes aan iedereen...
Ann

Anoniem zei

Super was het!
Een reis om nooit meer te vergeten.
Ook al zat ik op de NIETS bus en heb ik mijn ticket en verblijf moeten betalen, tegen dit weekend kan niks tegen op!
Nog eens bedankt aan de ganse groep om Sandra,Liesbeth en mij direct op te nemen in de groep.
Groetjes en dikke kussen
Wouter

witteke zei

ik vond het een hele fijne vakantie,eentje om niet gauw te vergeten.Het was gewoon super !!!
En hopelijk komt er een reunie .
Ik ben er voorstander van,maar dan wel met de mensen van donna er bij
groetjes aan iedereen die er bij mocht zijn
Christel

Anoniem zei

En of dat het tof was... Een onvergetelijke reis, met leuke mensen en superfijne momenten.
Het vakantiegevoel zindert nog na, de vermoeidheid ook nog met momenten ;-)
Bedankt aan iedereen die deze trip heeft mogelijk gemaakt.
Hopelijk zien we elkaar gauw nog eens weer om die heerlijke sfeer nog eens boven te halen.

Groetjes, Veerle & Björn

Anoniem zei

Het was inderdaad een fantastische reis!!!
Wij zijn ook voorstander van een reünie!!
Nog eens bedankt aan jetair (Martin) en aan Donna!!
Groetjes aan iedereen!!!!
Bart en Evi

Anoniem zei

Hier valt niet meer véél aan toe te voegen. Het was gewoon super, geweldig, formidabel,...
En voor een reünie zijn ook wij zeker te vinden! Hopelijk tot binnenkort!
Groetjes
Sarah en Sven