25.3.07

Zondagavond 25 maart


Hoi allemaal!! Jullie zitten thuis, in het “gewone” België terwijl wij hier genieten van een speciaal Tunesië! Tot nu toe valt alles heel erg goed mee, zelfs het weer want daar waren we in ’t begin toch een beetje bang voor! Intussen herken ik de gezichten van de groep van de “Donna-mensen”, de winnaars stilaan!

Gisteren is er zelfs tot in de late uurtjes gefeest in de discotheek van ons hotel! Omdat het toch redelijk wat laat is geworden ben ik vanmorgen/vanmiddag uitgeslapen tot maar liefst 12u30!!! Toen ben ik snel gaan eten en erna heb ik paardgereden langs het strand! Nu is het bijna tijd om weer te eten, hmm… Overheerlijk eten hier!!! Alles is gewoon leuk! Het eten, de mensen, de sfeer, het weer! Maar morgen is ook alweer de laatste volledige dag L Extra genieten dus!!! Zo, wij gaan nu allemaal eten, en morgen misschien eens sporten om al dat eten eraf te trainen ;-) alhoewel, zolang uitslapen…

Och nee, dat gaat ook weer niet want morgenvroeg heb ik een afspraak voor een lichaamsmassage, zalige vooruitzichten dus! Thank you Donna, you make my day!!! En nu yammie yammie eten eten eten!!! Dikke knuffel x Katerine x x x

Geen opmerkingen: